Joes' love - Kapitel 17

- Sara... Jag kände hur hjärtat började klappa. Hon såg upp på mig med sina blå ögon, och jag kände bara ännu mer hur mcyket jag tyckte om henne.
   - Jag älskar dig.



Jag såg hur Saras ögon fylldes utav ännu mer tårar som hon snabbt blickade bort. Hon la sina händer på mitt bröst och vilade hakan på dom samtidigt som hon tittade in i mina ögon.
   - Jag älskar dig också. Sa hon och började sig fram för att kyssa mig. Kyssen var så mjuk och underbar att jag glömde bort att andas. När våra läppar skiljts ifrån varandra la hon sina händer på mitt börst och vila hakan på dom. Hon tittade in i mina ögon och log mitt favorit leende. 
Det går inte att beskriva känslan jag fick i just det ögonblicket. Jag hade en veckas ledighet ifrån all stress, jag var i ett annat land, jag låg i en mysig stuga med en brinnande brasa och den människan som betydde allt för mig vilade sitt ansikte på mitt bröst samtidigt som hon tittade in i mina ögon.
   - Jag vill höra dig spela. Sa jag till Sara samtidigt som lekte med hennes hår.
   - Du har ju hört mig spela! Svarade hon.
   - Men jag vill höra igen, när du spelar bara för dig, sa jag och satte mig upp. Jag räckte över gitarren till henne.
   - Okej.. För din skull då. Men vad vill du höra då? Frågade hon lite försiktigt.
   - Spelar ingen roll. Nått du skrivit själv kanske?
   - Ja alltså, jag har börjat skrivit på en ny låt, men den är inte riktigt färdig. Den heter For you. Du kan få höra lite av den om du vill? Sa Sara samtidigt som hon satte sig till rätta och anpassade fingrarna efter första ackordet.


Sara sjunger For you.

Tankar var i full gång vid det här laget. Sara satt framför mig och sjung och jag kunde inte förstå hur en människa kunde vara så perfekt som hon är. Det fanns inte ett enda fel på henne, hon kan få vem hon vill och vad hon vill i världen. Och hon valde mig. Vad har jag gjort för att förtjäna henne?
Jag hörde att låten närmade sitt slut. Sara tittade in i mina ögon när hon spelade sista ackordet. 
   - Jag vet att texten inte är så passade just nu, men jag ville bara att någon skulle höra den.. Sa Sara och tittade ner på gitarren.
   - Den var perfekt. Du är så duktig. Svarade jag henne och tog hennes hand.
Sara log och närmade sig mitt ansikte ännu en gång, men blev avbryten av att någon knackade på dörren.
   - Sara, är ni där inne? Ni borde komma in nu, klockan är snart elva!.. Sa Saras mamma.
   - Shit, är klockan så mycket?!.. Vi både hade svårt att förstå vart tiden hade tagit vägen. Men vi släckte brasan och gick in i huset igen. Saras föräldrar frågade om vi ville ha nånting, men vi båda svarade nej och gick upp till Saras rum.

   - Den där stugan var helt amazing, sa jag när jag satte mig bredvid Sara på sängen.
   - Jag vet, jag har kämpat och gjort om där ett tag, men tillslut blev det klart. Det finns inget bättre än att sitta där inne! Svarade Sara.
   - Jag hoppas jag får följa med dig dit nån fler gång. Sa jag och pussade hennes hand. 
   - Det är klart! Vi hinner nog vara där en hel del gånger under dom här tre veckorna.
Sara gäspade och sa att hon skulle gå på toaletten innan hon tänkte lägga sig i sängen. Själv var jag inte speciellt trött. Men jag tog ändå av mig kläderna och la mig på Saras säng i bara kalsonger. När Sara kom tillbaka ifrån toaletten blev hon ståendes vid dörren ett tag, och bara tittade på mig. Efter några sekunder började hon sakta gå mot sängen samtidigt som drog ner dragkedjan på hennes kofta och lät den glida ner för hennes armar. Hon släppte inte min blick för en sekund. På toaletten hade hon bytt om till korta siden shorts som hon sov i natten innan också, så nu hade hon bara ett tight vitt linne och shortsen på sig.

När hon stog vid sängen drog hon av sig sitt linne, mitt framför ögonen på mig. Jag kunde inte hejda min ögon som snabbt granskade hennes kropp, uppifrån och ner. Och den var lika perfekt som allt annat på henne. Hon satte sig ner på sängen och la ena hennes arm över min kropp. Hon böjde sig ner mot mig, jag följde automatiskt med i rörelsen tills jag låg ner på kudden och kunde känna hennes andedräckt mot min kind. Hon pussade mig på halsen och fortsatte neråt mot mitt bröst och la sedan hennes kropp ovanpå min. Jag tog tag i hennes höfter och kände hur hela min kropp reagerade. Min mun var vildare än någonsin förut mot hennes, min händer var överallt på hennes kropp, hennes händer var ivriga mot min mage. Jag avbröt kyssen och hörde hur tungt vi båda andades. Det kändes som att vi båda ville samma sak.
   - Är du säker? Viskade jag och kände hur svårt det var att få fram orden.

"Hon pussade mig på halsen och fortsatte neråt mot mitt bröst och la sedan hennes kropp ovanpå min"



Ni är otroligt dålig på att komentera! Ni måste skärpa er lite tycker vi! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu måste ni lägga upp nästa!!! :D

2010-12-04 @ 22:18:14
Postat av: Anonym

MER!!!! :O

2010-12-05 @ 12:06:04
Postat av: Anonym

Nästa!!!! :D

2010-12-05 @ 15:31:43
Postat av: Anonym

MERA!!!!!

2010-12-05 @ 16:33:19
Postat av: Anonym

den är hur bra som helst skriv mer snart SNÄLLA !!!:D

2010-12-07 @ 16:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0