Joes' love - Kapitel 19

Han fortsätta kyssa mig under hela tiden, och verkade verkligen bry sig om hur jag hade det till skillnad från många killar som jag hade hört tjejer berätta om, som gjorde allt för att själv få det sköt och sedan struntade hur tjejen kände. Men så var verkligen inte Joe.


SARAS PERSPEKTIV

När Joe hörde mitt svar började han kyssa mig ännu mer intensivt. Han drog av mig mina korta shorts och smekte mina ben. Jag kände hur mitt hjärta slog fortare och fortare samtidigt som lusten tog över hela min kropp och gjorde att jag vara ville vara ännu närmare Joe. Våra händer var överallt på den andres kropp och tillslut låg vi naken bredvid varandra. Joe la sin hand på min mage och tittade upp mot mit ansikte. 
   - Jag älskar dig Sara. Jag vill ha dig på alla sätt. Sa Joe medans jag kände hur handen gled längre ner.
   - Och jag älskar dig, Joe. Svarade jag och hörde hur nervös min röst lät. Men konstigt nog kände jag mig inte speciellt nervös. Det här var rätt. Jag lät Joes hand glida neråt samtidigt som jag tröck mig så nära Joe som det bara gick. Mina händer lekte med hans hår när våra läppar möttes. Vi blev allt mer anfådda och jag märkte att stunden var kommen nu. Imorgon är jag inte oskuld längre. Jag log åt min tanke, jag kunde inte fatta att det var just Joe. Killen jag haft fantasier om sedan jag var 9 år gammal.  

När jag vaknade morgonen där på kände jag mig otroligt trött. Jag blinkade några gånger och sedan kom minnet tillbaka. Igårkväll hade varit så perfekt! Allting hade varit precis som jag hade förväntat mig, tillochmed bättre. Joe hade varit så försiktig med mig, han såg till att jag hade det bra. Jag tittade på Joe när han låg och sov, och kände hur lycklig bubblade upp i magen igen. Nu hör vi verkligen ihop, tänkte jag och pussade honom försiktigt på kinden.

Jag smög in på tolaetten och ställde mig i duschen. Jag lät det kalla vattnet rinner över min kropp, rysningar kom i omgångar och jag lät minnet ifrån igår spelas om och om igen. Jag har ingen aning om hur länge jag stog där i duschen, men när jag kom tillbaka till rummet var Joe vaken. Han log mot mig när jag kom in i rummet i bara handduk.
   - God morgon, beauty. Sa han och ställde sig upp.
   - God morgon älskling. Svarade jag och log. 
   - Oh vad jag gillar när du kallar mig det där, svarade Joe som bara var en centimeter ifrån mitt ansikte nu.
Jag fnissade till lite och kände hur fjärilarna i magen började vakna till liv igen. Hur lång tid vi än skulle vara tillsammans så skulle Joe alltid kunna väcka dom där fjärilarna! Han är så otroligt underbar! Joe drog handen genom mitt hår och kysste mig. Jag kände hur knäsvag jag blev och var tvungen att luta handen mot databordet så jag inte skulle ramla ihop. Jag avbröt kyssen och puttade lite skämtsamt bort Joe så jag kunde komma fram till min garderob.

JOES PERSPEKTIV

   - Jag vet vad vi kan göra idag, sa Sara medans hon letade fram kläder.
   - Jaså, vadå? mumlade jag tillbaka medans jag var helt upptagen med att titta på hennes kropp. Det var helt sjukt hur snygg hennes kropp såg ut när hon hade handduken sådär tight lindad runt den.
   - Min kompis Malin har grillfest ikväll, jag tror du träffade henne den där dagen vi träffades för första gången, och hon sa att hon gärna ville att vi skulle komma.
   - Men vet hon om.... oss? Frågade jag lite osäkert.
   - Haha ja klart hon vet. Vi tjejer har aldrig några hemligheter för varandra, svarade Sara och blinkade lite flirtigt mot mig.
   - Hehe okej. Men dåså! Svarade jag och log större än nånsin.

Sara hade hittat sina kläder och bad mig gå ut så hon kunde klä på sig. Jag passade på att gå på toaletten och såg i spegeln hur sliten jag såg ut. Hela morgonen hade jag tänkt på vad som hande hänt kvällen innan. Det hade varit den bästa kvällen i hela mitt liv! Allt hade varit så perfekt och det verkade som att Sara gillade det.
   - Joe kom ut nu, vi går ner och äter något! Skrek Sara och jag vaknade upp ur mina dagdrömmar.
   - Kommer! Skrek jag tillbaka. Jag skynda mig att slänga lite kallvatten på ansiktet så jag vaknade till liv.

När jag kom ner stog Sara vid spisen och stekte ägg. Jag smög bakom henne och omfamnade henne bakifrån. Hon hoppade till lite av förvåning men sedan skrattade hon till lite och flätade in sin fria hand i min. Jag snosade henne i nacken och andades in hennes underbara doft.
   - Jag älskar dig, viskade jag och pussade henne på halsen.
Sara vände sig om och la båda sina händer bakom min nacke. Hon tittade in i mina ögon och jag kände hur mina mungipor drogs uppåt. Hon drog mig närmare henne och kysste mig. Kyssen blev lite vildare än tänkt, vi både hoppade till när en stor smäll hördes. Vi tittade oss förvånat omkring och såg att stekpannan åkt i golvet.
   - Fuck, skrattade Sara och skynade sig att ta upp stekpannan så det inte skulle bli några märken på golvet.
   - Haha ojdå... Sa jag och bet mig i läppen. Jag vill bara fortsätta där vi slutat. Aldrig hade jag velat ha någon så mycket som jag ville ha Sara!





Förlåt för en urusel uppdatering!!! Jag hoppas att det inte kommer hända igen! Men vi båda har tappat inspirationen men vi försöker få tillbaka den ;) Vi kanske han hjälpa oss genom att ge tips och sånt? Komentera gärna vad ni tycker!!!

Kommentarer
Postat av: Julia

asbra , har just läst igenom hela novellen från första kapitlet till kapitel 19 , asbra och ni skriver på ett sjukt bra sätt ;)

2010-12-17 @ 16:25:51
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: klara

Hej jag vill säga 2 saker:



1. ÄLSKAR novellen!!

2. När kommer del 20??

2011-04-02 @ 03:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0