Joes' love - Kapitel 18

Min mun var vildare än någonsin förut mot hennes, min händer var överallt på hennes kropp, hennes händer var ivriga mot min mage. Jag avbröt kyssen och hörde hur tungt vi båda andades. Det kändes som att vi båda ville samma sak.
   - Är du säker? Viskade jag och kände hur svårt det var att få fram orden.





SARAS PERSPEKTIV

Jag hörde Joes ord, men kunde inte riktigt tänka klart. Jag var oskuld och hade ingen aning om Joe var det. Jag ville ju inte göra något fel. Jag ville inte att Joe skulle tycka att jag var onormal som var 17 och fortfarnade inte haft sex. Men snart tog mina kroppsliga instinkter över. Jag kunde inte kontrollera vad jag gjorde, och jag ville inte göra det heller för allt kändes så otroligt bra. Jag ville bara komma närmare honom, och att detta ögonblick skulle fortsätta föralltid.
   - Jag är säker, andades jag ut i hans öra och forsatte att kyssa hans hals. Han var så snäll och försiktig med mig, och det var inte i närheten av hur jag hade föreställt mig att det skulle vara. Han fortsätta kyssa mig under hela tiden, och verkade verkligen bry sig om hur jag hade det till skillnad från många killar som jag hade hört tjejer berätta om, som gjorde allt för att själv få det sköt och sedan struntade hur tjejen kände. Men så var verkligen inte Joe.


Fortsättning följer........ ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

MEEER! när hade du tänkt börja med nicks Novell då? gör den ännu bättre om det nu går ;)

2010-12-10 @ 22:18:35
Postat av: Anonym

Er novell är bra... Men det e väldigt tråkigt att den är så dåligt uppdaterad. :(

2010-12-11 @ 13:34:50
Postat av: Lollo

2010-12-12 @ 00:34:57
Postat av: Klara

Snälla uppdatera! Det är en jättebra novell, men det blir lite tråkigare när det uppdateras så långsamt!

2010-12-12 @ 00:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0