Joes' Love - Kapitel 1

Åh nej... Ännu en konsert i ett nytt land. Jag tycker att det är jättekul att stå på scenen med mina bröder Nick och Kevin, men det kan bli lite jobbigt att vara på turné hela tiden. Den här helgen var vi i Sverige, och skulle uppträda på en fullsatt arena. Det började kännas lite tjatigt att stå och sjunga framför tusentals skrikande tjejer varje kväll. Men det visade sig att den här kvällen skulle bli annorlunda.

Vi gick upp på scenen till publikens jubel. Vi började konserten med låten "feeling alive", och jag kunde se hur alla tjejer längst fram stog och skrek och viftade på armarna för att få lite uppmärksamhet av oss. Jag tyckte att det var lite kul i början att ha en massa tjejer skrikande efter sig, men det var inte lika spännande längre. Men det var då jag såg henne. Den vackraste tjejen jag någonsin sett. Hennes ögon glittrade när hon såg mot mig och våra blickar möttes. Jag blev helt tagen av hennes skönhet, och jag helt tappade bort mig i texten. Jag kunde inte göra annat än att stirra på den där tjejen, och tänkte att henne måste jag lära känna. Det spelar ingen roll vad jag tvingas göra jag visste bara att jag måste träffa henne.  

Konserten fortsatte, men jag kunde inte få den den där flickan ur huvudet och ville bara att konserten skulle ta slut så jag kunde börja söka efter henne. Till slut var konserten slut.
   - Vad var det med dig idag? var det första kevin frågade när vi klev av scenen.
   - Jag vet inte... sa jag irriterat, för jag ville inte berätta om vad som hade hänt där uppe. Nick och Kevin kollade konstigt på mig, men jag orkade inte bry mig. Jag skyndade mig till min loge för att få vara ensam. Hur skulle jag få tag på den vackra tjejen i publiken?

  
"Jag blev helt tagen av hennes skönhet, och jag helt tappade bort mig i texten."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0